Recent News

Write your custom message here

teMan2 Ku..^^

.

Jangan Lupa Tinggal Kumen ya~! Sayang Ampa..:) Selamat Datang ke Blog L'ARC EN CIEL DE MA VIE.Sila Tinggalkan link di Bahagian LINK EXCHANGE bagi tujuan blogwalking

Friday, March 4, 2011

Tabik lah!


salam pd sume bloggers...ble bukak dashboard td..bwu terperasan angka kat follower...sudah naik..dari 38 xcilap sy dlu..skrg da mencapai angka 53 orang...saya betul-betul xsangka ..yela kan..blog saya ni pon xde ape-ape  sgt pon..jauh sekali popular mcm blog-blog  blogger otai yang ske sya lawati..saya tabik kat bloggers yang selama ni byk tlg saya dlm dunia blog ney,al makhlum lah,saya ney masih lagi ditahap newbie...baru setahun jagung dlm dnia blog ney,blog tpt saya menceritakan segalanya yang saya rasa perlu untuk dikongsikan.Satu tempat yang dikira laman ilmu,banyak ilmu yang saya dpt,bila blog walking,saya dpt baca blog blogger yang lain,then knl kenal  secara rapat.

Saya ada terbaca satu artikel kat laman saudara Hasrul Hassan tentang "Bagaimana Ingin Menarik Follower"...bila baca artikel ni,ase apa yang dicakap kan tu ada betulnya,bila follower makin ramai,sekaligus menandakan tahap kita dlm dunia blog ney,masih berubah atau terus maju.Bila follower ramai,integriti dan sikap dalam penulisan kna jaga sebab makin ramai yang dah mengetahui kewujudan blog kita.kalau difikirkan,mesti ramai yang tak suka kalau kita tak menghargai followers kita.Bila ramai followers jugak,kita kena la sajikan pembaca kita cerita-cerita yang menarik dan informatif.Cuba tengok blog blogger yang otai,selalu sja kita tengok depa update blog .Orang utagha kata cemuih tengok entry yang lama tak berganti.Saya cakap ni pon peringatan untuk diri sendiri juga.Saya kdg2 xsempat nak update blog saya ney,still tercari-cari entry yang mana bagus untuk dikongsikan,tapi saya akan cuba menuaskan hati follower saya,malah reader saya yang salu datang blog ney.Saya tak boley teka adakah saya ada silent reader,ada berapa orang,tapi saya anggap ada,jadi semangat siket nak edit entry-entry baru bagi ampa baca.

Saya tak nafikan mengharapkan follower yang banyak,yela kn..nama pon nk kenbangkan potensi diri..so kalo nak taw kemajuan dlm blog ney,follower la yang kna support kn??tp biarkan follower 2 sndr tang follow dgn rela hati depa,so saya sayang sume follower saya,sebab korang da tlg memajukan diri ney dlm dunia blog,sekian!



0 111 kumen miko!: