Recent News

Write your custom message here

teMan2 Ku..^^

.

Jangan Lupa Tinggal Kumen ya~! Sayang Ampa..:) Selamat Datang ke Blog L'ARC EN CIEL DE MA VIE.Sila Tinggalkan link di Bahagian LINK EXCHANGE bagi tujuan blogwalking

Wednesday, March 16, 2011

Cuma Luahan Hati

Dalam menjalani kehidupan ni,dah banyak yang aku pelajari,ada suka,ada duka,dalam perjalanan yang sepanjang ini,sudah terlalu ramai manusia yang telah aku bertemu,bersua dan berkenalan.Nmun banyak juga yang masih belum aku kenali,terlalu banyak lagi yang perlu aku pelajari,

Manusia..adakalanya terlalu sukar untuk difahami,ya..aku juga manusia,kadang kadang aku juga tidakmengerti tentang diriku,masih banyak yang perlu aku selidik,kenali dan fahami tentang diriku,apa potensi ku,apa kelebihan dan kelemahanku.Seringkali perkara sebengini yang menjadi penguat atau pelemah diriku.Tapi inilah aku.

Kenali diriku seperti aku yang berusaha mengenali dirimu.Hidup kita berbeza namun arah hidup kita sama,mencari kesempurnaan dalam hidup,dalam hubungan,semakin banyak yang kita harus tempuh,dan aku beranggapan sudah tiba masanya kita mengenali sesama kita,menyelami hati budi kita,supaya tiada pemisah yang mampu wujud .

Bak kata pepatah inggeris ,"don't judge the books by its cover".atau pepatah "tak kenal maka tak cinta"....pepatah sesuai mengenainya..

*cuma luahan hati*

0 111 kumen miko!: