Recent News

Write your custom message here

teMan2 Ku..^^

.

Jangan Lupa Tinggal Kumen ya~! Sayang Ampa..:) Selamat Datang ke Blog L'ARC EN CIEL DE MA VIE.Sila Tinggalkan link di Bahagian LINK EXCHANGE bagi tujuan blogwalking

Friday, April 22, 2011

My 100th Follower Award!!hehe

Assalamualaikum wbt...!

Hehe....alhamdulillah...miko msih bley lagi menuls dlm blog yg xbrapa nak indah ni..hehehe..yela....blog korang kn lawa2 je sumenya...miko still blaja dlm dunia blogging ney..still newbie..:)...hope yg lagi otai bley tlg ajarkan..:D...haaaa...tadi sbb da lme x bukak blog..miko bukak la...wndu la katakan...hehehe...tgk2 dashboard...follower da bertambah jadi 102...aikk....!wow!!hehehe...miko xcited taw...bukan apa...alhamdulillah sgt sbb jumlah follower da mkn rmai...mknany smkin rmai pmbca blog ni..:)...alhamdulilah..!

haha...korang nak knai2 x ngn blogger yg bertuah tu?hehehe..meh cini miko kenalkan...:D...tapi sebelum tu miko nak tunjuk dulu benda ni...check it out!


 hehehe...suspek telah dikenali..hhehe

hehehehe...ni buktinya...hua3...


hehehehe....okeh la...dgn inimiko sytiharkan nuramal menjadi follower ke 100 blog 
=L'ARC EN CIEL DE MA VIE ~THE RAINBOW OF MY LIFE=

hehehe...terima la award yg x seberapa ni....

hhehehe...bwu je wat award ni td...dgn segera miko wat entry taw..hhehehe


meh kita bknln ngn tuan empunya blog tu...nama blogger nya ialah nuramal ...hehehe...ni headernya...


hehehe...comey burung yang bertenggek tu..hehehe..kalo korang nak terjah blog dia..sila2 klik2 kat header tu...blog ni pon sempoi..hehehehe....simplicity is the besh kn...hehehe

hehehe...okeh la sumenya.....miko out dl...kpd nuramal...sil cntct miko kat emel ni

miko nak bagi sumthng kat nuramal..:).... 

3 111 kumen miko!:

NurAmal said...

eh.. ade award.. hehe :P tengkiu..

FarAh AmiRa said...

hehhee...ur welcme..sowie2...award x sbrapa..:D

NurAmal said...

its okey.. :) cute pe.. :) siap ada entry khas.. tq