Recent News

Write your custom message here

teMan2 Ku..^^

.

Jangan Lupa Tinggal Kumen ya~! Sayang Ampa..:) Selamat Datang ke Blog L'ARC EN CIEL DE MA VIE.Sila Tinggalkan link di Bahagian LINK EXCHANGE bagi tujuan blogwalking

Monday, August 1, 2011

Saya Kena bangun Awal...tidur pn kne awal eh?

Assalamualaikum~!



hehehehe....hye sume2nya...pe kabo??lme da kita  jmpe kat cni kan?sowie la syg2 ku...miko de kat umah...ni pn bwu je blk dr kampung..:)..haa...cmne yg korang taw..rini kan hari yang bersejarah*hehehehe*...yelaaa...kita akan smbut puasa~! yeah2...oyeahh2...nanti dpt g bazar ramadhan,perut pn xlma nanti knpem slim..wakakaka.*ngek jer miko*..dah2..stop it..kah3

miko nak citer sal 1 tabiat kita bila berpuasa..nak bertahan lapo seharian tu kne la cas bateri..so kita kena SAHUR~~apa dia?sahur..yeahhh...pndai anak2..keh3.*yo yo oo jer miko ney*...bese la bila sahur ney kn..nak bgn pn kne awal...kang masuk imsak dah bley mkn..:)...so betul ke teori kte bln puasa kita kne tdow awl so that nnt bgn sahur xliat?kalo korang cmne??keh3..miko ney sbnarnya amat LIAT nak bgn  awal2 pagi..hehehe...yela kn...korang cbe bygkan..betapa empuknya tilam n bantal busuk yang disirami air liur basi...*air liur basi tu tmbhn jer*..miahahaha...xdela kn...syg kn nk tgl sume tuh..:)..so pe solution nyer??tidow awal?tapi kn..rock la kn tdow awal...keh3...bkn per..malam msih mudaaa ma..:)..tapi kalo tdow lmbt cmne nk bgn sahur?nak taw jawapan ny? 

LU PIKIR LA SNDRI..hehehe

ikut orang lah..kalo cm miko ney...better tdow awal cket..sbb nnt nk bgn tuh cm da mlekat dah kat tilam..:D...kalo yg da biasa terjaga tuh bley la kejutkan miko sahur...:D...

kalo korang..korang tdow awal dr biasa or ikut jadual asal??keh3..:D

3 111 kumen miko!: