Recent News

Write your custom message here

teMan2 Ku..^^

.

Jangan Lupa Tinggal Kumen ya~! Sayang Ampa..:) Selamat Datang ke Blog L'ARC EN CIEL DE MA VIE.Sila Tinggalkan link di Bahagian LINK EXCHANGE bagi tujuan blogwalking

Tuesday, December 14, 2010

 hye all..meet again..hurm..today ak kuar ngn kwn2 p pekan..
nothing 2 do...hehe..besides..da lme x ronda2 pekan 2..rindu la plak...hehe
ak bkn pe..wisau gak xam nih...sok last paper ak...wish me luck 4 paper bm1 nih...ak dah la lmh bhgn fonologi ney..hehe...besa la...nk igt cara sebutan ejaan..cara menghasilkan bunyi suara la..hehe..pendek kata..mcm2 la..keh3

hurm...aku tetiba teringat mak ak..huhu..mak aku xcihat..huhuhu..sekarang msuk ICU..mujur la stabil cket..huhu..ntah la..ak pon xtaw..tp mmg sedih gler tgk mak ak cm 2...air mata ni dok ase keluaq ja bila teringat mak aku..hurm..xpela..mgkin ni ujian ALLAH utk family aku...aku kne kuat kn??

tp xpela...i oways luv my mom..no matter what...aku rndu la nk kne bletiaq ngn dia..kne mrah ...kne tegur...tp bnda 2 la yg wat aku ingt mak aku pon..yela owg ckp kenangan indah la ktekn..^^..just aku hrapkan korang tlg la doakan yg tbek utk mak aku...moga2 dia akn terus sembuh..amin..!


0 111 kumen miko!: